Leerlingen Terra Oldekerk maken hun eigen tijdschrift

Passie en dromen van leerlingen Terra Oldekerk

Samen een tijdschrift maken. Dat is iets wat je niet elke dag doet. Hoe moet je dan beginnen, wat is er allemaal nodig, wie kan je helpen en hoe werk je dan samen?

Leerlingen van Terra Oldekerk hebben tijdens het keuzevak “Tekenen, schilderen en illustreren” samen een tijdschrift ontworpen en gemaakt.

Met hulp van een echte illustrator, Heleen Wilkens, aan het werk met allerlei materiaal en manieren van tekenen. Met als eindresultaat dat iedere leerling een pagina met illustratie en tekst over hun eigen dromen en passies in het tijdschrift heeft gemaakt. “Ik vond het erg leuk om samen te werken aan een tijdschrift en op een andere manier bezig te zijn met een creatieve opdracht”, aldus een trotse Adina Horenga, leerling van Terra Oldekerk.